Отговорни корекции в условията на труд
Дори в този сложен момент Hoval е готов да се справи с предизвикателството и се е оборудвал, за да гарантира ефективност и услуги на своите партньори и служители.

Изпълнените мерки гарантират правилна и пълноценна работа

Ще се стремим да Ви
предложим възможно най-доброто качество на услугата и да решим
Вашите проблеми при тези изключителни обстоятелства.
Моля, обърнете внимание, че са приложени следните мерки:
- Планираните интервенции за отстраняване на неизправности се поддържат без промяна в графика;
- Въвеждането в експлоатация и извънредните посещения ще бъдат изпълнявани по индивидуален план;
- Планираните до момента доставки се поддържат;
- Нашите експерти по ОВК са на ваше разположение за оферти и въпроси относно проектите, консултации относно решенията, помощ за проектиране или всякакви други открити технически въпроси;
- Предпазните мерки изискват от нас да избягваме / ограничаваме директните контакти, така че оставаме напълно оперативни и достъпни в дигитален режим чрез електронна поща, мобилни телефони и Skype видеоконференции;
- Нашият екип за обслужване на клиенти е на разположение за Вас по телефона и ще се погрижи за Вашите проблеми с отоплението. Ние ще координираме допълнителни услуги, като поддръжка или въвеждане в експлоатация, вече съгласувани с Вас - нашата цел е да Ви предоставим добри грижи и в същото време да защитим нашите служители;
- Нашият екип по логистика е готов - доставките не са спрени и ние се грижим за Вашите поръчки;
- Нашите служители са информирани подробно за необходимите хигиенни мерки - както чрез информационни листове, така и чрез директни дискусии в екипите;
Имаме пандемичен план, който ежедневно се адаптира към изискванията.
Често задавани въпроси

Какви хигиенни мерки и инструктаж е направил Hoval на своите служители?
Ние сме инструктирали нашите служители да спазват официалните указания, за да останат в безопасност:
Ето какви са те:
1. Мийте ръцете си редовно и старателно със сапун и вода / дезинфектант за ръце
2. Поддържане на социално разстояние от
поне 1 метър
3. Ограничете докосването на лицето с ръце
4. Използване на защитно оборудване (маска, ръкавици,
очила, очила ...)
5. В случай на кихане или кашляне, направете го в носна кърпа или огънат лакът
6. Ако е
възможно, да останете (и да работите) от вкъщи
7. В случай на симптоми се свържете с Вашият личен лекар и специализиран екип
за управление на вирус Covid-19
Въпроси и отговори
Инсталираната ми система Hoval има повреда и имам нужда от спешна помощ.
Какво мога да направя?
Моля, свържете се с нас по телефон или поща и опишете подробно проблема и условията. След това ще се споразумеем за най-добрия начин да продължим. Ако техникът за обслужване на клиенти трябва да посети обекта Ви, моля следвайте следното:
• Работната зона трябва да бъде чиста, преди техникът да започне с работата (особено входна врата, повърхности пред устройството и т.н.);
• Проверете помещението преди да пристигне техник за обслужване на клиенти;
• Бъдете абсолютно откровени, ако сте в карантина у дома или сте заразени. Нашата цел е да намерим решение за Вас и в същото време да защитим и нашите служители.
• Дръжте разстояние най-малко 3 метра от нашия служител - ако е възможно, не оставайте в едно и също помещение с техника.
• Моля, въздържайте се от ръкостискане само до учтив поздрав.
• Предложете на техника суха и чиста кърпа или почистващи средства при необходимост.
• Не предлагайте на техника напитки или други ястия.
Уговорих си час с отдел обслужване на клиенти на Hoval - ще бъде ли изпълнено обслужването?
Ние предлагаме на всички клиенти на Hoval неограничена работа в обслужването на клиентите: Нашият екип ще се радва да Ви помогне. От съображения за безопасност нашите техници за обслужване на клиенти не се ръкуват за поздрави и сбогувания. Благодарим за разбирането.
Каква е актуалната наличност на резервни части за ОВК?
Ние имаме усъвършенствана система за управление на логистиката в Hoval, която гарантира наличието на резервни части за дълъг период от време.
Аз съм партньор на Hoval специалист и бих искал да направя поръчка. Какви са сроковете за доставка в момента?
Доставки се приемат без промяна в графика! Нашият екип в центъра за клиенти и логистика с нетърпение очаквамт Вашата поръчка. В момента сроковете за доставка не се различават твърде много от обичайните. Това не се прилага за други ограничения, за които в момента предоставяме информация.
Имам положителен тест за Коронавирус или съм в официална карантина. Моята инсталирана система Hoval се е повредила. Сега какво?
В такъв случай властите решават какво да правят въз основа на ситуацията. Молим Ви да бъдете напълно искрени, ако сте в домашна карантина или сте заразени. Нашата цел е да намерим решение за Вас и в същото време да защитим нашите служители по най-добрия възможен начин.
С отговорност към себе си и околната среда ще се справим и с тези несигурни времена заедно! Бъдете спокойни и се пазете здрави!
_______________________________________________________________
полезни линкове за следене на пандемичната обстановка
Министерство на здравеопазването
Министерство на външните работи
Министерски съвет на РБ, прес център