Разчитайте на експертна подкрепа от Hoval дори и по време на криза с Коронавирус

◄ Обратно към статиите
Дойдоха някои предизвикателни и несигурни времена. Но сега, повече от всякога, трябва да сме максимално адаптивни и готови да се променим. Тъй като ситуацията с коронавируса носи много несигурност, искаме да споделим как тук, в Hova, се справяме с него. Защото здравето и безопасността на нашите служители, бизнес партньори и клиенти винаги са на първо място, заедно с осигуряването на качествено обслужване.
Благодарение на високите ни стандарти в сектора на отопление, вентилация и климатизация и отговорното вземане на решения - което е в съответствие с нашия водещ принцип за отговорност за енергията и околната среда - клиентите и партньорите в цялата страна могат да се доверят на помощ и подкрепа от Hoval. Дори в настоящата ситуация на пандемичното разпространение на коронавирус, тази философия ни помага да предприемем правилните мерки с възможност за бързо приемане на текущите пазарни предизвикателства. Здравето на нашите служители и осигуряването на нашите качествени услуги за вас, нашите партньори и клиенти, са от първостепенно значение

Отговорни корекции в условията на труд

Дори в този сложен момент Hoval е готов да се справи с предизвикателството и се е оборудвал, за да гарантира ефективност и услуги на своите партньори и служители.

hoval_online-communication-1.png
Нашият екип има възможност да работи от вкъщи, но също така се организирахме да разполагаме с дежурен персонал в офиса и на място, който да се грижи за доставките и спешните случаи. В този предизвикателен момент ние особено насърчаваме онлайн комуникацията, чрез нашия уеб сайт, по телефона или Skype. Горещо препоръчваме да ограничите директния социален контакт до минимум. Нека обединим сили, за да забавим разпространението на вируса и по този начин да освободим необходимия капацитет в болниците за пациенти

Изпълнените мерки гарантират правилна и пълноценна работа

coronavirus--hoval-measures.jpg

Ще се стремим да Ви предложим възможно най-доброто качество на услугата и да решим Вашите проблеми при тези изключителни обстоятелства.


Моля, обърнете внимание, че са приложени следните мерки:

  • Планираните интервенции за отстраняване на неизправности се поддържат без промяна в графика;
  • Въвеждането в експлоатация и извънредните посещения ще бъдат изпълнявани по индивидуален план;
  • Планираните до момента доставки се поддържат;
  • Нашите експерти по ОВК са на ваше разположение за оферти и въпроси относно проектите, консултации относно решенията, помощ за проектиране или всякакви други открити технически въпроси;
  • Предпазните мерки изискват от нас да избягваме / ограничаваме директните контакти, така че оставаме напълно оперативни и достъпни в дигитален режим чрез електронна поща, мобилни телефони и Skype видеоконференции;
  • Нашият екип за обслужване на клиенти е на разположение за Вас по телефона и ще се погрижи за Вашите проблеми с отоплението. Ние ще координираме допълнителни услуги, като поддръжка или въвеждане в експлоатация, вече съгласувани с Вас - нашата цел е да Ви предоставим добри грижи и в същото време да защитим нашите служители;
  • Нашият екип по логистика е готов - доставките не са спрени и ние се грижим за Вашите поръчки;
  • Нашите служители са информирани подробно за необходимите хигиенни мерки - както чрез информационни листове, така и чрез директни дискусии в екипите;

Имаме пандемичен план, който ежедневно се адаптира към изискванията.

Често задавани въпроси

coronavirus_faq.jpg

Какви хигиенни мерки и инструктаж е направил Hoval на своите служители?

Ние сме инструктирали нашите служители да спазват официалните указания, за да останат в безопасност: Ето какви са те:

1. Мийте ръцете си редовно и старателно със сапун и вода / дезинфектант за ръце
2. Поддържане на социално разстояние от поне 1 метър
3. Ограничете докосването на лицето с ръце
4. Използване на защитно оборудване (маска, ръкавици, очила, очила ...)
5. В случай на кихане или кашляне, направете го в носна кърпа или огънат лакът
6. Ако е възможно, да останете (и да работите) от вкъщи
7. В случай на симптоми се свържете с Вашият личен лекар и специализиран екип за управление на вирус Covid-19


Въпроси и отговори

Инсталираната ми система Hoval има повреда и имам нужда от спешна помощ. Какво мога да направя?

Моля, свържете се с нас по телефон или поща и опишете подробно проблема и условията. След това ще се споразумеем за най-добрия начин да продължим. Ако техникът за обслужване на клиенти трябва да посети обекта Ви, моля следвайте следното:

• Работната зона трябва да бъде чиста, преди техникът да започне с работата (особено входна врата, повърхности пред устройството и т.н.);

• Проверете помещението преди да пристигне техник за обслужване на клиенти;

• Бъдете абсолютно откровени, ако сте в карантина у дома или сте заразени. Нашата цел е да намерим решение за Вас и в същото време да защитим и нашите служители.

• Дръжте разстояние най-малко 3 метра от нашия служител - ако е възможно, не оставайте в едно и също помещение с техника.

• Моля, въздържайте се от ръкостискане само до учтив поздрав.

• Предложете на техника суха и чиста кърпа или почистващи средства при необходимост.

• Не предлагайте на техника напитки или други ястия.

 

Уговорих си час с отдел обслужване на клиенти на Hoval - ще бъде ли изпълнено обслужването?

Ние предлагаме на всички клиенти на Hoval неограничена работа в обслужването на клиентите: Нашият екип ще се радва да Ви помогне. От съображения за безопасност нашите техници за обслужване на клиенти не се ръкуват за поздрави и сбогувания. Благодарим за разбирането.

Каква е актуалната наличност на резервни части за ОВК?

Ние имаме усъвършенствана система за управление на логистиката в Hoval, която гарантира наличието на резервни части за дълъг период от време.

 

Аз съм партньор на Hoval специалист и бих искал да направя поръчка. Какви са сроковете за доставка в момента?

Доставки се приемат без промяна в графика! Нашият екип в центъра за клиенти и логистика с нетърпение очаквамт Вашата поръчка. В момента сроковете за доставка не се различават твърде много от обичайните. Това не се прилага за други ограничения, за които в момента предоставяме информация.

Имам положителен тест за Коронавирус или съм в официална карантина. Моята инсталирана система Hoval се е повредила. Сега какво?

В такъв случай властите решават какво да правят въз основа на ситуацията. Молим Ви да бъдете напълно искрени, ако сте в домашна карантина или сте заразени. Нашата цел е да намерим решение за Вас и в същото време да защитим нашите служители по най-добрия възможен начин.

С отговорност към себе си и околната среда ще се справим и с тези несигурни времена заедно! Бъдете спокойни и се пазете здрави!

_______________________________________________________________

полезни линкове за следене на пандемичната обстановка

Министерство на здравеопазването 

Министерство на външните работи

Министерски съвет на РБ, прес център

 



автор
Stanimira Dimitrova